Pages

Kaltrina Selimi - Nuk Ta Fal (Official Video)


Kaltrina Selimi - Nuk Ta Fal
Music: Florent Boshnjaku
Lyrics: Ilir Berani
Video: ASHA Graphics

Teksti i Kënges Nuk Ta Fal

Vetmia tani me ka mbytur
Lumtori pas teje kot kerkoja
Te fala kohen kur besoja n'dashuri,
Ta fala kohen kur jetoja


Jam trup pa shpirt
Roman pa fjale
Se pas teje, per mua koha u ndal
E dashuruar e verbuar
Te besova se s'te njoha e per
t'u sheruar s'mjafton me koha

Çdo minutë të kam dhuruar dashuri t'sinqert
Pse s'më ke vlersuar, ani nuk ka dert
Po të fal se m'ke lenduar
Po të fal pse je larguar
Nuk ta fal kohën që ma ke harxhuar

Çdo minutë të kam dhuruar dashuri t'sinqert
Pse s'më ke vlersuar, ani nuk ka dert
Po të fal se m'ke lenduar
Po të fal pse je larguar
Por nuk ta fal kohën që ma ke harxhuar

Te gjitha une ty t'i kam falur
Zemra per ty po me thehet
Hapin ne vrap ti ma ke ndalur
koha e shkuar me nuk kthehet

Jam trup pa shpirt
Roman pa fjale
Se pas teje, per mua koha u ndal
E dashuruar e verbuar
Te besova se s'te njoha e per
t'u sheruar s'mjafton me koha

Çdo minutë të kam dhuruar dashuri t'sinqert
Pse s'më ke vlersuar, ani nuk ka dert
Po të fal se m'ke lenduar
Po të fal pse je larguar
Nuk ta fal kohën që ma ke harxhuar

Çdo minutë të kam dhuruar dashuri t'sinqert
Pse s'më ke vlersuar, ani nuk ka dert
Po të fal se m'ke lenduar
Po të fal pse je larguar
Por nuk ta fal kohën që ma ke harxhuar

No comments:

Post a Comment