Pages

Nora ,Genta,Kaltrina dhe Gili - Xixellonj....gili show 2013



Me Këngën e Ilir Beranit "Xixellonja"

Hej vasha, a besoni ne dashuri
ajo ndriçon vetem nje here
sikur xixe, eheee xix
xix.

Ajo nate ishte e gjate
askush s'ishte pran meje,
ti me erdhe si dhurate
ne mes teje e meje.
Dashuria lind si loje oooo
dhe ne mua xixelloj.
xixxxxxx.... xixxxxxxxx ....

Me mesove me kendove
per gjera te rralla
dashuria ate nate ishte si ne perralla.
Ne mengjes me ike ti oooo
pse u fike me le ne vetmi.

Xixe xixellonje
naten me ndriçove
diten u largove, ohh sa me lendove
Xixe xixellonje
naten me ndriçove
diten u largove,
pse u fike e me ike ti.

Ajo nate ishte e gjate
askush s'ishte pran meje,
ti me erdhe si dhurate
ne mes teje e meje.
Dashuria lind si loje oooo
dhe ne mua xixelloj.
xixxxxxx....

Me mesove me kendove
per gjera te rralla
dashuria ate nate ishte si ne perralla.
Ne mengjes me ike ti oooo
pse u fike me le ne vetmi.

Xixe xixellonje
naten me ndriçove
diten u largove, ohh sa me lendove
Xixe xixellonje
naten me ndriçove
diten u largove,
pse u fike e me ike ti.

Xixa xixaa jemi xixa
Xixaa jemi xixaaa
Ou si xix

Kaltrina Nora
Genta  Gili

Nana nanana nanana
xix nana nana

Xixe xixellonje
naten me ndriçove
diten u largove, ohh sa me lendove
Xixe xixellonje
naten me ndriçove
diten u largove,ohh sa me lendove 

Xixe xixellonje
naten me ndriçove
diten u largove,
pse u fike e me ike ti.

No comments:

Post a Comment